fredag, desember 29, 2006

O jul med din glede

Det er julelukt i huset, julelysene brenner stadig lengre ned, juleselskapet er på tur ut døra og julekakene ligger og svetter på julefatet. Det er 5. juledag, og juleferien er snart historie. Jula 2006 har vært en fin jul med trivelige juleselskap, fine julegaver og sene kvelder. Litt synd at jeg glemte kameraet mitt i Sarpsborg, jeg har ingen bildeminner å dele med dere.
Det er så godt å være sammen med familien igjen!! I kveld er siste kvelden hjemme, og i morgen vender jeg nesa tilbake til Sarp. Der blir det nyttårsfeiring hos Glomvik. Det blir ganske kjekt å komme tilbake til Østfold! Hjemme er jo alltid best, men det er bra i Sarp også:) Nå skal jeg pakke koffert og sekk...

Håper dere har hatt ei fin jul, og ønsker dere et riktig godt 2007!!
Hilsen Ellen, hjemme i stua med magen full av julemat.

Ingen kommentarer: