fredag, desember 08, 2006

Humor på topp

I disse mappeskrivingstider blir det mye blogging... Når jeg setter meg ved datan på skolen bestemmer jeg meg for at her skal jeg sitte så og så lenge. Og da må man jo få tiden til å rusle og gå på en eller annen måte... Nå har jeg skrevet 1149 av 1200 ord, og synes egentlig at jeg er ferdig.
Kom over dette, og synes det var morsomt... så morsomt at jeg må konsentrere meg for ikke å le høyt. En bra start på helgen:


Sjokk for engelske turister
Disse bildene er fra Trondheim. Plakatene er kanskje ikke ment for engelsktalende forbipasserende?

God helg fra Ellen, lattermild ukonsentrert datanerd

2 kommentarer:

lychefamilien sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
lychefamilien sa...

Hva skjedde nå egentlig...? klarte jeg å slette kommentaren.... hmm..
Jeg fikk meg hvertfall en god latter midt oppi lesinga, når jeg leste bloggen din :)
Også er jeg sikker på at mappeoppgaven din blir kjempebra!! Hvertfall når du tok med barbering!
Klem, Berit