onsdag, desember 06, 2006

Rapport fra datasalen

Trallala.. 603 av 1200 ord er unnagjort. Jeg sitter på datasalen og tar meg en bitteliten velfortjent pause, og koser meg med min Go'morgen og hører litt på hva folk på datasalen snakker om. Det snakkes om mye rart. Jeg hører blant annet at ei jente har fått 2000 kroner i bot for å ha drukket cider på en bensinstasjon. Det er jo ikke lov. Fy. Men OBS... her sitter jeg på datasalen og skilt hvor det står at det ikke er tillatt med mat eller drikke på datasalen lyser mot meg. Får jeg 2000 kroner i bot? Lurer yoghurten min forsiktig unna og håper at den litt overvektige bibliotekdama ikke har sett meg. Man må ha respekt for slike autoriteter. Bibliotekarer. Sprudlende mennesker.

Jeg sitter her og skriver om hygiene, og pasienters behov for å være ren og velstelt. Det er litt fristende og skrive at jeg tar med pasienten på spa. Ferdig med det. Men jeg har en følelse av at det ikke er det sensorene vil lese om. De vil lese om hvordan du utfører intimvask, hva du legger i begrepet hygiene, hva det vil si å være ren og velstelt osv. Så her sitter jeg og gjetter meg til hva som er Ole Hansens behov for å være ren og velstelt. Kom med kommentarer hvis du har forslag til tiltak jeg kan ta med. 1200 ord lissom...! Hva skal man skrive om!?

Hilsen Ellen som har gjort seg fortjent til en bot for snikspising på datasal

Ingen kommentarer: