tirsdag, desember 05, 2006

Julestemning?

Ja, hurra! Jeg stod på den praktiske prøven! Trakk oppgave om tannpuss! Hehe.. dere som kjenner meg godt, og har pussa tenner sammen med meg vet at tannpuss er noe jeg tar seriøst. Blodig alvor. ;-) Så tannpussoppgaven var blåbær.

Har du funnet julestemningen? Det har ikke jeg, men håper den dukker opp når jeg reiser til de(forhåpentligvis) snøkledde fjelltoppene i Trøndelag. 18. desember vender jeg nesen hjemmover.
Skomaker Andersen er julestemning. Desverre er ikke han å se på TV i år. Derimot har vi Skomaker Ali... dårlig erstatning. Jul i Tøyengata.. hmm.. nei, jeg har ingenting å si. Har ikke sett det, og har ingen planer om det heller. Synes ikke noe om det egentlig. Så hvis du har sett Jul i Tøyengata kan du godt fortelle meg om hva du synes om Skomaker Ali.. så kanskje jeg forandrer mening.
Ellers har min kjære HP tatt kvelden, så jeg er ofte å finne på datasalen på skolen fortiden. Og for deg som har sett meg her, og lurer fælt på hva jeg holder på med: jeg skriver maoppeoppgave, mappeoppgave og mappeoppgave. Og bittelitt blogg. Og mail. Og msn. Og litt andre ting. Egentlig blir det ganske lite mappeoppgave når jeg tenker etter. Den skal levers om en uke, så det er vel best jeg vender oppmerksomheten tilbake til den før det er for sent.
Til dere som ikke har vært inne og sett http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ Ta en titt!!! jeg oppdager stadig nye morsomheter på den siden :-P

Hilsen Ellen, for anledningen datasalbabe

1 kommentar:

Ellen sa...

:D Trond Viggo er en morsom mann!! Har lært mye av han jeg også. Blant annet hvordan babyer blir laget...fra programmet "Kroppen vår" altså :-P