søndag, mars 18, 2007

Skrivesperre

Jeg tenker og tenker og tenker på hva jeg skal skrive, men jeg kommer ikke på et kløyva ord! Mappeoppgaver er en pest og en plage. Jeg vil ut!! Sola skinner, og endelig begynner det å minne om vår. Om to dager blir jeg ett år eldre, og jeg føler sterkt for å få utretta noe meningfullt før det skjer. Som for eksempel å være ute i Guds frie natur. Hehe... det får meg til å tenke på en klubb jeg var med i da jeg var mindre... for ca 15 år siden (gosh jeg begynner å bli voksen) : S-klubben singel (lurer på hvor navnet singel kom fra...). Jeg fikk en pakke i posten en gang i måneden, med forskjellig misjonsinformasjon og ting og tang. Det var jo såå sepnnende:D Inspirert av den klubben dannet jeg, mine to brødre Arnfinn og Erik, og søskenbarn Elise "B-klubben brødkniv"(Ja, brødkniv kan høres litt brutalt ut, men vi var de mest uskyldige barna du kan tenke deg ;-) ) . Hver gang vi møttes hadde vi seriøse klubbmøter; vi spionerte på de voksne, laga klubbsanger og klubbregler, dryppa lys, laga radioprogram, fikk de voksne til å filme oss da vi fremførte sangene våre, og vi arrangerte loddsalg til inntekt for Redd Barna. Gevinstene hadde vi selvfølgelig laga selv, det gikk mye i dryppa lys og hekla grytekluter. En av sangene vi laga husker jeg fortsatt. " Nå er vi på B-klubben brødkniv på tur, vi trasker og vi går i Guds frie natur. Vi skal sove ute, med granbar som pute. Og ett og to og tre og fir: Ellen, Elise, Arnfinn og Erik" Hehe... gode minner.

God søndag:)
Hilsen Ellen, stolt medlem av B-klubben brødkniv og S-klubben singel

1 kommentar:

Ellen sa...

Takk Helene:) Så koselig at du huska meg! Alt står bra til, og det håper jeg det gjør i England også:)