torsdag, mars 29, 2007

Knekkebrød


Jeg sitter og spiser knekkebrød, ser ut i den mørke kvelden og tenker at nå mååå jeg dusje og legge meg. Jeg har spilt innebandy i kveld, det er alltid moro, men i dag var det slitsomt! Jeg er daff. Daffdaffdaffdaff...

I morgen har jeg min siste praksisdag! Er sannelig ikke lenge siden jeg skrev om at jeg skulle ha min første... det har gått fort, og vært veldig lærerikt!


På søndag vender jeg snuten mot Trøndelag: snø, sol, ski, veranda, mappeoppgaver, eksamenslesing, mappeoppgaver, eksamenslesing, mappeoppgaver, eksamenslesing, apelsin, solbriller, eksamenslesing. Ja.. du skjønner vel hva jeg skal bruke påska til..:)


Sånn mamma, nå fikk du den oppdateringen du etterlyste;)


Knekkebrød skal egentlig ikke spises ved pcen, jeg vet det... men noen ganger er det greit å slå to fluer i en smekk. Kveldsmat og blogging.

Nå er jeg iallefall ferdig med begge deler, og sier sier over og ut for denne gang


Hilsen Ellen, Wasa, du blir hva du spiser. Blir jeg sprø? Tynn? Grov? Prikkete? God? Sunn?

Ingen kommentarer: