søndag, mars 11, 2007

Singelsøndag igjen


Hva er det egentlig med søndager? Jeg blir alltid så tankefull på søndager! Og når jeg blir for tankefull så blir jeg ofte litt mutt lissom... jeg tenkter på hvor utrolig mye jeg gjør fortiden, men samtidig hvor lite jeg gjør. Jeg gjør så lite av de viktige tingene. De tingne som betyr noe, og er viktig for meg. For tiden er det stort sett bare plikter som må utføres, jeg får ikke tid til å gjøre alt det andre, og ikke tid til alle de jeg vil være sammen med. Hva skal man gjøre for å bli et supermenneske?!

Mat - jeg som er så glad i mat har egentlig ikke matlyst heller. Den siste uka har det stort sett gått i knekkebrød med Hapå og kulturmelk. Også sherrytomater da. Det er ille godt. Ja.. litt sær kost, jeg vet.
Shallalala eg har det bra, eg er fornøyd og glad... det synger Bjørn Eidsvåg. Også synger han at livet ikke akkurat er et ball. Det har han jammen rett i.
Ønser deg en fin uke!
Helsing frå Ellen og Bjørn Eidsvåg - shallala!!

Ingen kommentarer: