onsdag, februar 21, 2007

Morgenstund har gull i munn


God morgen! Jeg føler en sterk trang til å skryte litt av meg selv! Klokka viser 0614, og jeg sitter ivrig forran pcen og jobber med arbeidskravet mitt som skal leveres i morgen. Ivrig student? Jeg? Ja akkurat nå, sikkert for første og siste gang, vil jeg kalle meg selv det;) (Jeg trenger jo ikke nevne at grunnen til at jeg stod opp så tidlig var at jeg hadde glemt at jeg har studiedag i dag..) Jeg har alltid vært, er og vil alltid være en morgenfugl! Jeg riktig koser meg her jeg sitter med kaffekoppen, mange gode bøker om kommunikasjon og pledd rundt meg. Arbeidsdagen i dag ble altså litt forflyttet kan man si..;) Det vil si at jeg har et hav av tid forran meg. Tid og muligheter.

På tide å stå opp folkens! Og når du har dratt deg ut av senga, og kommet deg ut i de 10minusene og kommer fram på jobben eller skolen, så håper jeg du får en fin dag! Det fortjener du:)
Hilsen Ellen, sprudlende morgenfrisk og rask

3 kommentarer:

slettet sa...

Ojojoj Ellen! Eg visste at du va morgenfugl, men her overraska du meg:D Godt å se ein så sprudlende og glad blog! Ha ein fin dag du og solstråle:D

ellen jorunn sa...

jeg blir trøtt av å bare høre om sånne ting. huff og huff :P!

Anonym sa...

.....!! attegårann ;)