torsdag, februar 08, 2007

Detektiv


Noen ganger føler jeg meg som en detektiv. Plutselig er en rullator borte. Forsvunnet i løse luften, gått opp i røyk osv. Detektiv Ellen Singstad Hagen smyger seg rundt om i korridorene på Sarpsborg sykehjem og leter etter den forsvunne rullator flere ganger daglig. Og ikke nok med at jeg er detektiv, i dag spurte en pasient meg om jeg drev med hvit slavehandel. Aner ikke hvor hun fikk det fra. Kanksje de hvite klærne mine? :P



Nå gleder jeg meg veldig til en lang helg! Skal ikke tilbake til SSH før på tirsdag! Blir godt med en pause. Jeg tror nok ikke jeg kommer til å jobbe med gamle mennesker resten av livet.


I helgen skal jeg til Hemsedal! Der skal jeg stå på ski sammen med en god gjeng fra Bjørnstad. Huhei som jeg gleder meg til å gjøre noe annet enn å vaske rumper, snakke tull med demete og oppklare mystiske rullatorforsvinningsnummer.




Ønsker deg en god helg, og pass godt på rullatoren din. Før du vet ordet av det har gamle Olga tatt den.


Hilsen Ellen, alpinsykepleier

2 kommentarer:

ellen jorunn sa...

hihi! :) du høres ut som en morsom sykepleier:)!!
jeg er så stolt av deg!
håper du får ei skikkelig god helg med alpinkos.
jeg sitter i stua og rabler ned svada om arbeidsmotivasjon. motivert? ikke i det hele tatt. men det må til.
du er en blomst! glad i det kjære vennen min. megaknusekos fra sorgenfrigate. ;)

Anonym sa...

:)