søndag, januar 14, 2007

Singelsøndag

Stemningsrapport fra stua:
Klokka er 15.12, temperatur 22 grader (inne vel og merke), på menyen står Coca cola og potetgull.
Jeg sitter i sofan med dyna rundt meg, føttene på bordet, pcen i fanget og skøyteløp på tven. Ah! For en singelsøndag! Jeg klager noen ganger over denne singeltilværelsen, men når jeg tenker meg om så er det da ikke så ille! Iallefall ikke akkurat nå! Alt til sin tid. Jeg er fri som fuglen og har et hav av muligheter foran meg:D Kan man egentlig få det bedre?
Men, oi, se på klokka! Jeg må hoppe i dusjen...skal ut snart.

Hilsen Ellen, sprell levende

2 kommentarer:

Annikken sa...

Koselig innlegg Ellen:) Savner deg jeg. Du har en egen evne til å lage det koselig rundt deg og alle andre som kommer din vei!!

Ellen sa...

Så koselig Annikken:) Jeg savner deg jeg også! Tenk om Trondheim og Sarpsborg lå litt nærmere.. Du gjør det koselig rundt deg du også forresten:)
Klæm