onsdag, januar 10, 2007

Etikktakk

Så var det på'an igjen da gett... med forelesninger, gruppearbeid, oppgaveskriving og kjedelige matpakker. Jeg er sterk tilhenger av matpakke. Det er både økonomisk og kan være ganske godt. Men brødskive med leverpostei og visna agurk er ikke så veldig godt. Hvem har egentlig tid til å lage gode matpakker kl sju om morgenen? Iallefall ikke jeg... så jeg får bare leve med leverposteiskiva, også håpe at jeg blir litt mer kreativ og effektiv når jeg blir voksen ;-)

Nå sitter jeg på rommet mitt og forsøker å skrive noe om Immanuel Kant, det kategoriske imperativ. Bla bla bla...
Det er så mye mer morsomt å ta bilder av ting som ligger og slenger på pulten isteden! Så her et noen ting som ligger og flyter:
Nå ligger jo ikke akkuat planten å flyter på pulten, den står pent i vinduskarmen...
Bocca er en veldig god sjokolade... men det at man spiser mindre sjokolde når den er mørk er bare tull...!

Har jeg ikke fine sokker?? Mø..!

Dette bildet fikk jeg fra litjsøstra mi.. det er av oss to fra en solskinnsdag i sommeren 06.

Jeg blir så frustrert!!!! Hva skal man gjøre for at bildene skal stå pent ved siden av hverandre...? Det blir jo bare et evig kaos når jeg legger ved bilder... grrr..

Jeg får vel prøve å få ned litt flere ord om Kant vel... kan ikke skuffe gruppe A2-4...!

Hilsen Ellen, frustrert bilde-blogger, magen full av bocca (nesten litt kvalm)

2 kommentarer:

slettet sa...

Åh! Sånne sokker hadde eg og ein gang i tiden. Akkurat sånne..
Eg tror eg hadde 16forskjellige sånne sokker, men nå e d bare et par stusselige igjen som ligge innerst i skapet. De va jo så søte, og gode å ha på beinå, sånn at tærne så litt vakrere ut liksom..hehe..

Ellen sa...

Ja!! Jeg husker alle sokkene dine Åshild!! Jeg tror jammen jeg kjøpte de ku-sokkene på Spar i Gvarv! Inspirert av deg og fotpryden din:)