tirsdag, januar 16, 2007

Dedd i nesa

Det er så synd på meg!! Jeg er tett i nesa, har mista stemmen, fryser, er trøtt, er tom for kakao, og go'genseren min er på vask... BUHU!!! Er det noe medlidenhet å få her eller?!
Jeg har alltid hatt en teori om at hvis man føler at man brygger på noe, så er det bare å komme seg ut og trene. Da svetter du ut alt som er. Nå er det motsatte bevist! Følte meg bittelitt skral da jeg dro på trening... og da jeg kom hjem måtte jeg slepe meg opp trappa og klarte så vidt å få av meg jakka før jeg deisa ned i sofan. Dedd i desa, mista stemmen, hodet dunker og jeg er gjennomforssen...Akk og ve. Det verste av alt er vel at go'genseren er på vask, og at jeg ikke har mer kakao i skapet:( Mye kan kurreres med en god genser og en kopp kakao nemlig... det er en annen teori jeg har.
Nå skal jeg samle litt krefter og forflytte meg til senga.. og heller se om teorien om at man kan sove seg frisk slår bedre an.

Dette var det beste bildet jeg fant da jeg søkte på 'nese' på google... og for spesielt interessete: lukteepitelet mitt er ute av drift grunnet oversvømmelse i nesehulen.

Jeg ønsker meg selv riktig god bedring.

Hilsen Ellen, for anledningen, svært teoretisk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

uffda... tedd i nesa du da.... du må ha riktig god bedring! gøy at du blogger..! stå på

Ellen sa...

Teorien om søvn slo an! Jeg er nesten frisk! Det er gøy å blogge, så jeg skal stå på. Det må du også gjøre.

slettet sa...

Åh..Dakar! d hørtes ikje någe festlig ut! MEn eg e enig i mange av teoriene dine:o) Godt at du e blitt bedre! Nå e d helg!!:D