søndag, november 05, 2006

November!

Tenk at det har blitt november allerede!! Er jammen meg ikke lenge til jul. I dag er det 5. november, og så langt har det vært en bra måned. Basisgruppa mi var hos meg og spiste pizza på onsdag. Var en hyggelig kveld hvor latteren satt løst... det er rart med det, man får liksom så innmari sær og intern humor i en sånn gruppe!!


Her ser du Ida, Annfrid, Silje, Ingunn og Linda. Linda var litt oppblåst den kvelden...hehe;-)
Spreke Benedicte kunne ikke være sammen med oss, hun var på turnmøte.. snakk om feilprioritering..!

Denne helgen har vært ganske innholdsrik! På fredag var det 80-tallsparty på Et sted å være. Jeg oppdaga at jeg har en stor kjærlighet for 80-tallsmusikk, og cdene jeg fikk låne av Knut har snurra og gått for full guffe i hele helga:D På lørdag fikk jeg besøk av min kjære far. På kvelden var vi ute med gjengen og spiste på Nye måka i Halden. Pappan min syntes det var rushe luggumt å være sammen med ungdommen...:P
I dag ble det søndagstur til Appelsinåsen...! En liten knaus oppi Sarpsborgmarka som knapt kan kalles en ås...Der kunne vi kose oss med bålbrenning og utsikt(!?) utover vakre Sarpsborg.
I kveld har jeg vært på søndagstreff. Ungdomskoret sang, og det gikk fint:)


Turkammeratene mine: Reidun og Christian, Berit og Anders, Jonas og Marianne, Sverre

-Ellen, for anledningen klar for en ny uke med nye muligheter

3 kommentarer:

slettet sa...

D hørtes veldig koselig ut ellen! Heldigen du som har mange turkamerater!:o)Båling og sånn minne meg sånn om sagavoll..sukk..:o)

lychefamilien sa...

Hei hå:) Ja, turen var veldig koselig, det kan jeg skrive under på;)
Gøy å lese på bloggen din!:) Ha en super aften!! Klæm

Ellen sa...

Åshild: Ja, jeg er superheldig:) Du får komme på besøk så vi kan ta en sagavollmimretur=) Det hadde jammen vært koselig!!!
Lychefamilien: Neste søndag blir det pinnebrød på Apelsinåsen ;) Be there!!
Jens: Bare å møte opp på skolen så skal du få være prøvekannin! Vi trenger noen vi kan mate, gi bekken, barbere, og forflytte... ;) Heldigvis for deg har vi ikke lært om kateterisering og sprøyter enda.