fredag, august 01, 2008

Goodbye Sarpsborg -hello Århus!

Nå er det ikke lenge igjen før jeg forlater Sarpsborg til fordel for Århus.
Det absolutt peneste stedet i Sarpsborg er ved Tunevannet, derfor dette bildet;-)
Århus er en by jeg ikke vet så innari mye om ennå, men ut fra hva jeg har hørt og sett så er det en fin by:-) Jeg gleder meg til å flytte dit, og komme igang med høsten. Det skal bli deilig å bo i samme by som Magne!! Vi gleder oss!
1. september blir jeg student ved Sygeplejerskeuddannelsen i Århus, hvor jeg skal ta det siste året av utdannelsen min.
Det kommer flere bilder, mer stoff og info om flytting, livet i Århus og skolen senere!

1 kommentar:

slettet sa...

Endelig et innlegg fra deg og Ellen;) Så gøy at du skal flytte t Århus! Det blir sikkert kjempestas! Glede meg t å lese fortsettelsen i neste innlegg/fæisern:)klem