torsdag, mars 13, 2008

Gule dager

I morgen tar EllusPropellus påskeferie!! Først tar jeg turen til min kjære danske i Danmark. Det blir noen koselige dager, vi skal blant annet besøke svigers i Kibæk, på kino i den veldig fargesprakende kinoen i København og ellers kose oss masse!! Håper været tilater en påskeapelsin i parken.
Dagen før bursdagen min skal jeg reise hjem til Orkanger, og kose meg gløgg ihjæl sammen med familien! Jeg ser fram til noen gule dager uten å tenke på noe som har med skole å gjøre;-) En real avkobling er akkurat det jeg trenger!

Jeg har en uke igjen som 23åring. Når jeg tenker etter så er det nesten litt vemodig. Jeg skal aldri mer være 23 år... hmm.. det er vel ikke noe å dvele så veldig ved. Jeg forbinder ikke så mye med 23. 24 derimot, det blir noe helt annet! Julaften er den 24. også har vi jo tvserien 24. Døgnet har 24 timer og 12+12 =24! Jadda, jeg kan ikke annet enn å glede meg til tilværelsen som 24åring!

Disse kyllingene så jeg i et utstillingsvindu i København! Er de ikke bare sjarmerende?!

GOD PÅSKE:-)

Ingen kommentarer: