onsdag, oktober 18, 2006

Lesehesten

I dag har jeg ikke noe undervisning på skolen og hadde stoore planer om å bruke dagen fornuftig, dvs begynne å lese litt i alle de fine uåpnede pensumbøkene jeg har kjøpt. Og jammen har jeg lest..! Jeg har lest et utall mer eller mindre interesante blogger i snart fire timer nå..! Er det mulig?! Pensumlitteraturen står fortsatt uberørt i bokylla. Når man studerer får man liksom aldri lest nok...og enkelte (sånne som meg) kommer ikke igang med lesinga før to dager før eksamen.. Jeg jobber best under press;)
Selv om jeg har kasta bort fire verdifulle formiddagstimer på blogglesing så kom det da noe godt ut av det. Jeg ble inspirert til å oppdatere min blogg. Jeg har ikke så mye spennende å fortelle, dagene går stort sett med til skolearbeid, ungdomsarbeid på Bjørnstad og sosing... jeg er god på å sose. Det er ganske deilig å gå rundt i sin egen lille verden noen timer..! Bare tenke på det man vil og ikke ta hensyn til noe eller noen. Men sosing kan også være svært slitsomt. Hvis du går rundt med mange forvirrende tanker i hodet kan sosing være helt utmattende.

Nå skal jeg sose meg bort til sofan og se om jeg klarer å bruke noen timer på tvtitting, den store lesedagen er likevel ødelagt..

Hilsen Ellen, for anledningen svært sosete

Ingen kommentarer: