søndag, september 03, 2006

Høsten er i gang!

Jeg kan nok ikke skryte på meg tittelen aktiv blogger.... Lenge siden jeg har skrevet noe vettugt her nå. Det er nok på tide med en oppdatering.


Jeg har blitt sykepleierstudent! Etter to uker på skolebenken har jeg ikke annet enn positivt å si om den saken. Har havna i en fin klasse og ei bra basisgruppe! Det er veldig godt å føle at man har endelig har havna på rett hylle. Nå vet jeg hva skal jeg gjøre de neste tre årene og det er bra. Selv om tre år høres fryktelig lenge ut tror jeg det kommer til å gå fort! Tiden min har nemlig begynt å fly...! De siste ukene har gått utrolig fort, jeg har ikke en gang hatt tid til å se Hotel Cæsar. Kanskje like greit?!;)

Jeg har begynt å spille piano i et ungdomskor! Det er veldig spennende, og helt nytt for meg. Tidligere har jeg bare spilt for meg selv nede på pianorommet lissom... så det å plutselig sitte forran 10-15 ungdommer var litt skummelt i starten. Men med øving og en stor dose konenstrasjon synes jeg det går ganske bra!

Ellers må jeg jo nevne at jeg var i bryllupet til herr og fru Glomvik i går! Utrolig koselig og fint bryllup. Kommer kanskje noen bilder etterhvert..:)

3 kommentarer:

slettet sa...

Ellen!! Detta va skikkelig gøy! Velkommen t bloggerverden! og gratulerer som sykepleierstudent!:O) Blogg e bra - nå får eg vite så mye mer om livet ditt..dette lige eg! :O)

Ellen sa...

Hehe, ja! Gøy å holde seg oppdatert i din verden også! Godt å føle at man har litt oversikt selv om man ikke snakker sammen så ofte;)

ragne sa...

kult å høre om sykepleier og jaffal korpianist!! kjempemessig ellen, stå på! klem ragne