torsdag, august 17, 2006

Ferie på Orkanger

Ah, det er så deilig å være hjemme! Våkne til lukten av nybakt brød, tasse opp trappa til kjøkkenet, sette på tv'en og sitte og se på morgenbarnetv i bare nattkjolen, for så å gå ut på verandaen og spise forkost i solskinnet...:) Føler nesten at jeg er 7 år igjen:P Men bare nesten altså... Poenget var egentlig bare det at det er godt å være hjemme på ferie, og at det minner meg om barndommen. Selv om ingenting er som det var da.
Jeg har vært hjemme i fire dager, og synes jeg har fått med meg ganske mye! Har vært på hyttetur med lillesøster, sett min kusines nydelige lille Ole Martin på 2 mnd, vært hos pappa, og passa små-søskenbarna. Og vært på blåbærtur så klart! Jeg elsker å være ute i skogen, og nå kryr det av disse små blå smakfulle overalt! Så pent! ... kommer flere bilder fra feriens hendelser etterhvert.

I morgen reiser jeg ned til Sarpsborg med natttoget... og på tirsdag begynner skolen. Da blir jeg altså sykepleierstudent. Er fryktelig spent!! Har egentlig ikke så mange forventninger.. ikke annet enn at jeg forventer at studiet skal interessere meg mer enn KRL gjorde. For det syntes jeg ikke var spesielt interessant...;) Det jeg er mest spent på er praksisen. Jeg må ha praksis på sykehjem.. og på sykehjem må man vaske gamle damer og menn... :S Kan ikke se for meg at det er spesielt kult. Håper jeg kommer meg igjennom det.

Ingen kommentarer: