fredag, juni 01, 2007

Sommer kommer...

1. mai sykla Ingunn, Magne og jeg til Fredrikstad. En fin tur langs Glommas bredder;)
17. mai ble feira i Sarpsborg
I pisna dro jeg hjem til Trøndelag...
...blant annet for å feire mamma og Ole Kristian:)

Dette var en kort oppsummering av mai. Tross de mange festdagene i mai var det en lang måned fylt med en stor sorg og mange små gleder. Nå er det snart sommerferie - ser fram til en pause fra skolen! Jeg skal jobbe i hjemmesykepleien! Det blir stas:)
Det var alt for denne gang! God helg!

2 kommentarer:

Annikken sa...

Oj, dette hørtes ikke helt bra ut..hva har skjedd?

Uansett håper jeg vi får til å treffes i Østfold i sommer! Det SKAL vi klare!

Ellen sa...

Jeg mista en venn i en bilulykke i mai.. Det var veldig trist.. og er det fortsatt... Men vi må huske alle de små gledene også, midt i alt det triste!

Østfold i sommer ja! Jeg skal være her nesten hele sommeren! Du MÅ komme på besøk til meg en tur!!! Hvis ikke blir jeg skuffa altså;)