onsdag, april 15, 2009

Tanketing

I dag er det en sånn dag hvor tiden går sakte og jeg har tid til å tenke og fundere. Magne jobber nemlig sent ... ;-) Derfor må jeg bruke tiden på noe annet... som for eksempel bryllupsfrisyrer, brudebukett, pynt og stæsj. Det er så mye fiiint!!
Det er under 2 måneder til bryllupet nå, og jeg begynner faktisk å føle at vi har kontroll på det meste.. nå skal vi snart sette igang med bordkort-produksjon. ... må bare finne litt inspirasjon, men jeg tror de kommer til å se litt ut som de på blidet.





Jeg er fortsatt i praksis på medisinsk avdeling, og det synes jeg går bra! Begynner liksom å få litt følelsen av å være ordentlig sykepleier med alt det innebærer... kontroll, overblikk, planlegging, handling og evaluering begynner å bli en vane.

I går plukka jeg inn årets første bukett med hvitveis! Det er så koselig å være ute nå, når det blomstrer over alt, og gradene kryper oppver. Vi skal huske å stoppe opp og nyte denne deilige årstiden, midt i alle gjøremålene som heletiden hoper seg opp! Ta en pause :-)

Ingen kommentarer: